Testimonial 1

JA Ik raad elke handelaar aan om zo snel mogelijk de overstap te maken naar digitaal betalen. Klanten moeten niet meer opletten of ze wel voldoende cash bij zich hebben. Daardoor kopen ze meer. En de mensen die vroeger niets kochten omdat ze geen cash op zak hadden en dus nog een automaat moesten zoeken, kopen nu wel. 
- Anaïck, Lens

testimonial2

JA Waarom we digitale betalingen aanbieden? Simpel! Een handelaar moet mee zijn met de tijd. Klanten verwachten vandaag dat het in elke zaak mogelijk is om digitaal te betalen. Dat is een groot verschil met pakweg 10 jaar geleden. Toen haalde de helft van de klanten zijn kaart boven om te betalen. Vandaag betaalt 90% van ons cliënteel zijn bloemetje of potje met de kaart
- Frank, Tienen

testimonial 3

JA We hebben er lang over getwijfeld, want we vonden de kosten te hoog. Na een gesprek met onze bankverantwoordelijke hebben we dan toch beslist om ermee verder te gaan. Nu na twee jaar, hebben we spijt dat we er niet eerder mee zijn gestart. Ondertussen hebben we ook ons apparaat laten upgraden om buitenlandse kaarten te kunnen ontvangen. 
- Olivier, Schaarbeek

Makkelijk. Snel. Veilig. 

En de andere voordelen van digitaal betalen.

Met digitaal betalen bedoelen we betalingen met de kaart of met de smartphone als alternatief voor betalingen met cash.

  • Het is veilig. voor jou én voor je klanten: minder cash (en rosse muntjes) in je za(a)k.
  • Het is makkelijk: (bijna al) je klanten hebben een debet- en/of een kredietkaart en/of een smartphone.
  • Het gaat snel en eenvoudig: geen muntjes tellen, geen wisselgeld.
  • Het is handig én aantrekkelijk voor toeristen.
  • Het geeft je zaak een eigentijds imago.
  • Het vermindert het risico op kassafouten en op vals geld.
  • Het vereenvoudigt je administratie en je kassa-opmaak.
  • Het is hygiënisch, een groot voordeel als je met voeding werkt.
  • Het is milieuvriendelijk: minder papieren biljetten en minder geldtransporten.